Problem z kontrolką AIRBAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • winiu
    Classic
    • 2010
    • 1

    Problem z kontrolką AIRBAG

    Ja koledzy robiłem swojego combiaczka w Mysłowicach i jestem zadowolony. Szybki z tyłu trzeba raczej wyjąć i rozbierać tapicerki ,przód też przyciemniłem ale na przeglądzie darłem przy diagnoście i zostałem przy samym tyle. Gość robi już pare ładnych lat... Ceny od 400-500zł.
  • eloasdf
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    Problem z kontrolką AIRBAG

    Witam mam mianowicie taki problem wymieniałem dzisiaj manetkę od migaczy więc musiałem ściągnąć całą poduszkę i ją odłączyć zdjąć kierownicę itd poskładałem wszystko jak powinno być ale teraz świeci się cały czas kontrolka od AIRBAGU nie wiem czy coś źle podłączyłem ? a może to normalne po odłączeniu poduchy dodam jeszcze że robiłem to wszystko na podłączonym akumulatorze gdyż posiadam alarm a gdy odłączę akumulator to zaczyna wyć a nie posiadam kluczyka aby go wyłączyć.

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      eloasdf, przekręcałeś kluczyk w stacyjce jak poducha była odłączona?

      najlepiej pod vaga wpiąć i błędy sprawdzić.

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez eloasdf
        na podłączonym akumulatorze
        to teraz masz żniwo :wink:

        Zamieszczone przez cysterniarz
        najlepiej pod vaga wpiąć i błędy sprawdzić
        skasuj błędy VAGiem i powinno być OK
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • eloasdf
          Classic
          • 2009
          • 2

          #5
          No dobra a jak nie mam VAGA to nie da się tego zrobić w jakiś inny sposób

          Komentarz

          • gregor6
            Rider
            • 2008
            • 488
            • Volkswagen

            #6
            Zamieszczone przez eloasdf
            nie da się tego zrobić w jakiś inny sposób
            Inaczej błędów nie skasujesz.

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez eloasdf
              No dobra a jak nie mam VAGA to nie da się tego zrobić w jakiś inny sposób
              udać się na spota i chłopaki pomogą :wink:

              Komentarz

              • piotrek_gdy
                RS
                • 2008
                • 7723
                • Volkswagen
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                Zamieszczone przez eloasdf
                No dobra a jak nie mam VAGA to nie da się tego zrobić w jakiś inny sposób
                spróbuj odłączyć na kilka-kilkanaście minut klemę
                czasem to pomaga
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz

                • Witek1952
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 196

                  #9
                  Witam serdecznie. Klemę to trzeba było sciąnąć na conajmniej 15 przed operacją. Teraz tylko VAG. Nic nie uszkodziłeś ale sterownik wykrył brak napięcia. Pozdrawiam.
                  Witek

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Powtórzę po kolegach VAG pomoże. A propos, ciesz się że masz całe poduchy. Z podłączonym aku odpinać jaśka-nie najlepszy pomysł.
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • fallon
                      Classic
                      • 2009
                      • 15

                      #11
                      Hello :-) Również mam pytanie odnośnie poduchy w OC I kombi 110km tdi. Sprawa ma się tak, że poprosiłem dzisiaj kumpla o podłączenie jego VAG-a do mojej octavki celem sprawdzenia, czy nie ma jakichś nieprawidłowości. Program wykrył błąd: 00532 - Supply voltage B+ 07-10 Signal to low - intermittent. Wyczytałem w necie że to "moduł kontroli transmisji- napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie". Nie mam pojęcia co z tym zrobić ponieważ przed podłączeniem jego Vag-a jak i po tym nie pali mi się żadna kontrolka od Airbaga. Komputer zaczął pokazywać jednak "Service INSP". W necie wyczytałem jednak, że podłączenie niefabrycznego Vaga może spowodować uszkodzzenie sterownika poduszki czy coś podobnego. Nie wiem czy mój koles ma fabryczny vag czy tez nie. Czy podłączać jego kompa ponownie i próbować wykasować "Service INSP" czy też lepiej tego nie robić????
                      Z góry dzieki za pomoc

                      Komentarz

                      • cysterniarz
                        RS
                        • 2008
                        • 1887
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez fallon
                        Komputer zaczął pokazywać jednak "Service INSP".
                        :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...2b6ff306e821ba

                        Komentarz

                        • Witek1952
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 196

                          #13
                          Witam. Jak zapala się i potem gaśnie kontrolka Air Bag to niczego nie zepsuliście. Też miałem czasem opory przed używaniem tej opcji ale nigdy nic złego mnie nie spotkało. Polecam Polski Vag 4.9 tam takiej pułapki nie ma. Insp to nic innego jak przypomnienie o konieczności dokonania przrglądu okresowego i nie ma nic wspólnego z waszą dzaiłalnością. Pozdrawiam.
                          Witek

                          Komentarz

                          • sew1981
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2009
                            • 10986
                            • Fiat

                            #14
                            to zależy ktory macie rok produkcji niuni koledzy i jakiego vaga. ja robiłem sobie analize kompa w aucie ostatnio i np. vag 311.2 automatycznie omija adress 15 - odpowiedzialny za airbagi. kiedy odpaliłem go bezposrednio po adresie poduch wyskoczylo przed scanem , ze ten vag moze być nie dokonca kompatybilny z poduchami w autach z produkcji 2000-2001, ja mam 2004 wiec smiało poszedlem dalej i wszystko bylo si.
                            nie wiem jak jest w innych vagach, ale moze to tez byc zrodlo problemu, np. u fallona.

                            Komentarz

                            Pracuję...